Havoline Extra 10W40
Dodano 7 lutego 2025, godz. 12:21
Havoline Extra SAE 10W-40
Wysokiej jakości półsyntetyczny olej silnikowy
Havoline Extra SAE 10W-40 to wysokiej jakości półsyntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych o wysokiej zawartości popiołów oraz całkowitej liczbie zasadowej (TBN), spełnia najnowszą specyfikację ACEA A3/B4 oraz rygorystyczne wymagania producentów silników.
ZASTOSOWANIA
- Odpowiedni do samochodów osobowych z silnikiem benzynowym i wysokoprężnym, wymagających oleju zgodnego z najnowszymi wymogami ACEA A3/B4 i A3/B3 lub API SN. Może być również stosowany tam, gdzie olej musi być zgodny ze starszymi specyfikacjami API SM/SL/SJ/SH/SG
- Zapewnia całoroczne użytkowanie w wysokowydajnych silnikach benzynowych, samochodach osobowych i lekkich pojazdów dostawczych z silnikiem wysokoprężnym. Odpowiedni do użytku w trudnych warunkach roboczych, kiedy producent wymaga wydłużonych okresów między wymianami oleju
- Zalecany do silników benzynowych pracujących w trudnych warunkach, włącznie z silnikami zasilanymi ubogą mieszanką
- Zalecany do silników wysokoprężnych, włącznie z silnikami z wtryskiem bezpośrednim oraz z i bez turbodoładowania. Nie jest zalecany do samochodów z filtrem cząstek stałych (DPF)
- Zalecany do samochodów VW z silnikiem benzynowym, pracujących w surowych warunach oraz silnikiem wysokoprężnym bez pompowtryskiwaczy i filtrów cząstek stałych (DPF)
KORZYŚCI DLA KLIENTA
- Wysokiej jakości skład oleju zapewnia długie przebiegi oraz optymalną trwałość eksploatacyjną silników
- Najwyższej jakości olej bazowy w połączeniu z najnowszej generacji dodatkiem poprawiającym wskaźnik lepkości (VI), zapewnia ochronę silników zarówno podczas rozruchu w niskich i pracy w wysokich temperaturach
- Zapewnia wydajność i ochronę silników przez cały rok eksploatacji
- Zaawansowane technologicznie dodatki myjące przy wysokiej zawartości popiołow i liczby TBN zapewniają ograniczenie powstawania osadów i szlamów, przyczyniając się do wydłużenia trwałości ekploatacyjnej silników
- Zapewnia ochronę przed zużyciem i korozją podczas jazdy w wysokich prędkościach oraz podczas jazdy w cyklu miejskim (start-stop) w wysokich temperaturach pracy