DELO XSP SD 5w30 zastępuje Delo 400 SP 5W30
Dodano 1 lutego 2022, godz. 13:05

Nowości produktowe. Zmiany w zakresie gamy olejów silnikowych dla branży HD- zakończenie produkcji oleju silnikowego Delo 400 SP SAE 5W-30.
Firma Chevron stale dąży do posiadania w swojej gamie nowoczesnych olejów silnikowych, produktów przeznaczonych do stosowania w ciężkich pojazdach. W związku z tym została podjęta decyzja o zakończeniu produkcji oleju silnikowego Delo 400 SP 5W-30. Wszyscy klienci, którzy do tej pory stosowali ten produkt, mogą rozpocząć stosowanie nowoczesnego oleju jakim jest Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30. Olej silnikowy Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30 jest wysokiej jakości syntetycznym paliwooszczędnym olejem silnikowym przeznaczonym do mocno obciążonych silników wysokoprężnych pracujących w trybie wydłużonych przebiegów. Spełnia wymagania do stosowania w wielu wolnossących i turbodoładowanych silnikach Diesla.
Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30 został zestawiony przy wykorzystaniu technologii ISOSYN® oraz zaawansowanych niskopopiołowych (LowSAPS) pakietów dodatków, by spełnić najnowsze wymagania normy emisji spalin Euro VI w wolnossących i turbodoładowanych silnikach pracujących w pojazdach drogowych, pozadrogowych i maszynach budowlanych w trybie wydłużonych przebiegów. Jego długa lista zatwierdzeń producentów OEM oraz spełnianie wymagań wielu specyfikacji dla silników Diesla pozwala na stosowanie oleju Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30 w bardzo szerokim zakresie zarówno w pojazdach drogowych głównych producentów jak MAN, Scania, Mercedes-Benz, Ford, Volvo, Renault i DAF jak i w pojazdach pozadrogowych.
Cechy i korzyści wynikające ze stosowania:
- Przyczynia się niższego zużycia paliwa , zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem podczas długich przebiegów między wymianami oleju oraz optymalny okres eksploatacji silnika
- Niskolepkościowe syntetyczne oleje bazowe przyczyniają się ochrony układu przed zużyciem podczas zimnego rozruchu silników pracujących w temperaturach poniżej zera.
- Odpowiednio dobrany skład oleju zapewnia dyspersję sadzy i ochronę przed zużyciem, przyczyniając się do utrzymania w czystości i niezawodnego działania pierścieni tłokowych, zaworów oraz powierzchni tłoków.
- Przyczynia się do ograniczenia konieczności czyszczenia filtrów DPF, zwiększając przy tym niezawodność układu oczyszczania spalin
- Zaawansowane syntetyczne oleje bazowe oraz pakiety dodatków zapewniają wydłużony okres eksploatacji dzięki ochronie elementów silnika przed zużyciem, odporności na utlenianie, tworzenie szlamów i zagęszczania oleju.
Zatwierdzenia i specyfikacje:
- Cummins CES 20086
- Detroit Diesel 93K222
- Deutz DQC IV-18LA
- MAN 3677
- Renault Trucks RLD-3
- Volvo VDS-4.5
- Mercedes Benz MB 228.51
- Scania LDF-4
Spełnia wymagania:
- ACEA E6, E7, E9
- API CK-4,CJ-4, CI-4 Plus, CI-4
- JASO DH-2
- Caterpillar ECF-3
- DAF Extended drain (Euro IV-VI)
- Mercedes Benz MB 228.52; MB 228.31
- MAN 3477
- Ford WSS-M2C213-A1
- Scania Low Ash
Dostępność:
Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30 jest dostępny w opakowaniach 5L, 20L, 208L, 1000L