Nowy produkt Delo 710 LE 20W-40

Dodano 18 sierpnia 2014, godz. 11:33

dello

Delo 710 LE 20W-40 jest najnowszym produktem, który wzbogaca ofertę Chevron w Europie. Ten wysokiej jakości olej przeznaczony jest do silników wysokoprężnych okrętowych, kolejowych i agregatów prądotwórczych takich producentów jak EMD i GE Produkt nie zawiera cynku ani chloru, a skład oparto o oleje bazowe premium. Charakteryzuje się wysoką czystością i niską zawartością związków powodujących powstawanie popiołu). Ma on w przyszłości zastąpić DEO 13 MG 20W-40.

 

Jakie są cechy i zalety produktu?
Największą zaletą Delo 710 LE 20W-40 w stosunku do produktów starszej generacji jest fakt, że pasuje do paliw o nowych specyfikacjach. Nowe paliwa o niskiej i bardzo niskiej zawartości siarki (<500 ppm) powodują powstawanie w silniku kwasów o mniejszym stężeniu, wymagających mniej neutralizującej zasady. Ponieważ nadmierna zasadowość oleju może powodować powstawanie popiołu, formuła Delo 710 LE 20W-40 o niskiej zawartości popiołu i TBN (TBN wynosi ok. 9 mg KOH/g) pomaga zmniejszać osady między pierścieniami tłoka, poprawia czystość dyszy i filtra turbosprężarki oraz zapobiega niedrożności układu wydechowego w silnikach z filtrem cząstek stałych. Dzięki temu wydłuża się sprawność maszyny i wydajność układu.

 

Delo 710 LE 20W-40 zapewnia również wydłużone okresy pomiędzy wymianą oleju, dopasowane do harmonogramu pozostałych przeglądów. Zastosowanie ulepszonych detergentów o właściwościach pozwalających zachować zasadowość, nowoczesnych dyspergentów i dodatków przeciwzużyciowych pomaga operatorowi dostosować okresy wymiany oleju do innych prac konserwacyjnych w lokomotywie. Dzięki temu ogranicza się okresy przestojów.

 

W porównaniu z olejami silnikowymi jednosezonowymi stosowanymi na kolei, Delo 710 LE 20W-40 pomaga uzyskać zmniejszenie zużycia oleju o 15-25% (w zależności od zastosowania). Daje to klientowi jedną dużą korzyść: dzięki swojej formule Delo 710 LE 20W-40 pomaga redukować koszty pracy dzięki wydłużonej trwałości oleju oraz podzespołów silnika.

 

Dla kogo ten produkt?
Delo 710 LE 20W-40 zaleca się do stosowania w silnikach wysokoprężnych pracujących na paliwie o niskiej i bardzo niskiej zawartości siarki, tam gdzie wymagane są oleje bezcynkowe oraz w silnikach niskoemisyjnych. Produkt przeznaczony jest do silników kolejowych, okrętowych, platform wiertniczych i produkcji prowadzonej na morzu oraz do stacjonarnych agregatów prądotwórczych. Produkt posiada aprobaty EMD – LMOA Generation 5, GE – LMOA Generation 4 Long Life oraz spełnia wymogi LMOA Generation 6. Europejskie przepisy dotyczące emisji spalin dla kolejowych silników wysokoprężnych zmieniają się i są dość fragmentaryczne. Najogólniej, stosuje się standardy emisji dla pojazdów nie poruszających się po drogach, są jednak jeszcze obszary, gdzie dopuszcza się użycie starszych silników. Nowy produkt charakteryzuje kompatybilność z wcześniejszymi specyfikacjami, co umożliwia jego użycie także tam, gdzie wymagane są starsze specyfikacje GE oraz EMD.

 

Ponad 100 lat tradycji

Texaco 1903

1903

Texaco 1907

1907

Texaco 1909

1909

Texaco 1913

1913

Texaco obecnie
Texaco 1936

1936

Texaco 1963

1963

Texaco 1980

1980

Texaco 2000

2000