DELO XSP SD 5w30 zastępuje Delo 400 SP 5W30

Dodano 1 lutego 2022, godz. 13:05

delo2

Nowości produktowe. Zmiany w zakresie gamy olejów silnikowych dla branży HD- zakończenie produkcji oleju silnikowego Delo 400 SP SAE 5W-30.

Firma Chevron stale dąży do posiadania w swojej gamie nowoczesnych olejów silnikowych, produktów przeznaczonych do stosowania w ciężkich pojazdach. W związku z tym została podjęta decyzja o zakończeniu produkcji oleju silnikowego Delo 400 SP 5W-30. Wszyscy klienci, którzy do tej pory stosowali ten produkt, mogą rozpocząć stosowanie nowoczesnego oleju jakim jest Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30. Olej silnikowy Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30 jest  wysokiej jakości syntetycznym paliwooszczędnym olejem silnikowym przeznaczonym do mocno obciążonych silników wysokoprężnych pracujących w trybie wydłużonych przebiegów. Spełnia wymagania do stosowania w wielu wolnossących i turbodoładowanych silnikach Diesla.

Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30 został zestawiony przy wykorzystaniu technologii ISOSYN® oraz zaawansowanych  niskopopiołowych (LowSAPS) pakietów dodatków, by spełnić najnowsze wymagania normy emisji spalin Euro VI w wolnossących i turbodoładowanych silnikach pracujących w pojazdach drogowych, pozadrogowych i maszynach budowlanych w trybie wydłużonych przebiegów. Jego długa lista zatwierdzeń producentów OEM oraz spełnianie wymagań wielu specyfikacji dla silników Diesla pozwala na stosowanie oleju Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30 w bardzo szerokim zakresie zarówno w pojazdach drogowych głównych producentów jak MAN, Scania, Mercedes-Benz, Ford, Volvo, Renault i DAF jak i w pojazdach pozadrogowych.

Cechy i korzyści wynikające ze stosowania:

  • Przyczynia się niższego zużycia paliwa , zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem podczas długich przebiegów między wymianami oleju oraz optymalny okres eksploatacji silnika
  • Niskolepkościowe syntetyczne oleje bazowe przyczyniają się ochrony układu przed zużyciem podczas zimnego rozruchu silników pracujących w temperaturach poniżej zera.
  • Odpowiednio dobrany skład oleju zapewnia dyspersję sadzy i ochronę przed zużyciem, przyczyniając się do utrzymania w czystości i niezawodnego działania pierścieni tłokowych, zaworów oraz powierzchni tłoków.
  • Przyczynia się do ograniczenia konieczności czyszczenia filtrów DPF, zwiększając przy tym niezawodność układu oczyszczania spalin
  • Zaawansowane syntetyczne oleje bazowe oraz pakiety dodatków zapewniają wydłużony okres eksploatacji dzięki ochronie elementów silnika przed zużyciem, odporności na utlenianie, tworzenie szlamów i zagęszczania oleju.

Zatwierdzenia i specyfikacje:

  • Cummins CES 20086
  • Detroit Diesel 93K222
  • Deutz DQC IV-18LA
  • MAN 3677
  • Renault Trucks RLD-3
  • Volvo VDS-4.5
  • Mercedes Benz MB 228.51
  • Scania LDF-4

Spełnia wymagania:

  • ACEA E6, E7, E9
  • API CK-4,CJ-4, CI-4 Plus, CI-4
  • JASO DH-2
  • Caterpillar ECF-3
  • DAF Extended drain (Euro IV-VI)
  • Mercedes Benz MB 228.52; MB 228.31
  • MAN 3477
  • Ford WSS-M2C213-A1
  • Scania Low Ash

Dostępność:

Delo 400 XSP-SD SAE 5W-30 jest dostępny w opakowaniach 5L, 20L, 208L, 1000L

Ponad 100 lat tradycji

Texaco 1903

1903

Texaco 1907

1907

Texaco 1909

1909

Texaco 1913

1913

Texaco obecnie
Texaco 1936

1936

Texaco 1963

1963

Texaco 1980

1980

Texaco 2000

2000